Brainstorming pasal Mat Rempit

Posted by GameMaster | 12/26/2007 | 5 comments »
Page ini telah dilawat sebanyak:



Salam hari ini saya berkesempatan lagi untuk memberi update.. Hari ini kita akan berkongsi idea dan pendapat mengenai isu mat rempit yang masih berleluasa di negara kita.. Saya akan cuba mencadangkan beberapa idea yang boleh mengurangkan kemalangan dari mat rempit ini.. Pada pendapat saya, syarikat pengeluar motor haruslah mengeluarkan motor yang berkuasa rendah.. Ini akan dapat mengurangkan kelajuan motor walaupun di modified.. Lagi satu saya cadangkan syarikat pemotoran keluarkan lah motorsikal seperti vespa mahupun skuter. Tak laju mana pun motor ini.. Cadangan anda bagaimana pula..

5 comments

  1. nanonano // December 27, 2007 at 9:01 AM  

    aish??
    xlaju ke scooter??
    lajuuuuuu jek sy bwk,
    ngee :p

  2. GameMaster // December 27, 2007 at 1:15 PM  

    Skuter yang saya maksudkan tu vespa la kot, lambretta ke..

  3. apis // December 27, 2007 at 3:06 PM  

    Suruh rakyat Malaysia bwk beskal je... hehe

  4. Anonymous // September 5, 2008 at 11:40 PM  

    saya setuju bawak basikal je.........hehehe

  5. Anonymous // September 7, 2008 at 3:15 AM  

    Tiru macam jepun.. Gaya hidup yang sihat.. :D

Post a Comment

1. Sila komen secara berhemah.
2. Sila tinggalkan nama berserta alamat url anda.
3. Komen yang mempunyai unsur-unsur spam akan dipadam.
4. Digalakkan anda meninggalkan url dan nama berbanding login blogger.

fly.co.uk cheap flights from the uk to the whole world
Flights to Colombo Cologne Flights
Cheap Flights to Frankfurt Cheap Flight