Ebook Kedua Saya

Posted by GameMaster | 2/10/2008 | 9 comments »
Page ini telah dilawat sebanyak:



Salam kepada bloggers semua, saya bercadang untuk menghasilkan satu lagi ebook panduan untuk bloggers semua. Tajuk buku ini adalah Panduan Asas Tenaga Pengajar Untuk Pekerja-Pekerja Industri. Sebelum saya melancarkan ebook kedua ini, saya ingin mendapatkan sokongan dari anda sekiranya ada permintaan dan berminat untuk mendapatkan buku ini, saya akan teruskan menulis dan melancarkan buku ini.

Daripada pengalaman penulis iaitu En Johari Hj Hamid yang berkelulusan Diploma In Training Anda Developement yang diperolehi dari kerjasama antara Motorola University dan Institute Personal Developement (IPD London). Disamping itu beliau ditambahkan juga ilmu dalam Motorola Instructor Workshop 1, TTT (train the trainer) untuk bahagian teknikal juga mendapat ilmu pengetahuan di C.I.A.S.T, Shah Alam, Selangor. Dan juga latihan-latihan tambahan untuk menjadi tenaga pengajar yang berketerampilan dalam latihan industri pembuatan elektronik..

P/S: Saya berharap dapat sokongan dari bloggers dalam hasil kerja saya ini..

9 comments

  1. umi_e // February 11, 2008 at 9:32 AM  

    salam.... kak e akan sentiasa menyokong segala benda yang memberikan kebaikan :) Selamat maju jaya...

  2. GameMaster // February 11, 2008 at 12:31 PM  

    terima kasih kak umi kerana menyokong saya

  3. Mak Su // February 11, 2008 at 1:20 PM  

    all the best of luck untuk Gamemaster

  4. Anonymous // February 11, 2008 at 2:46 PM  

    Salam to blog owner.. Saya rasa elok jugak kalau diterbitkan buku tuh.. Nanti kalau dah ade, jgn lupe inform kat saya ye... hehehe...Anyway , gdlak ...

  5. GameMaster // February 11, 2008 at 6:39 PM  

    Terima kasih kerana menyokong..

  6. mAmAn // February 11, 2008 at 9:13 PM  

    benda baik kena teruskan....semoga proses penghasilan ebook tu berjalan lancar... :)

  7. GameMaster // February 11, 2008 at 9:51 PM  

    tq maman

  8. Anonymous // February 17, 2008 at 12:43 AM  

    sy berminat ngan e-book nih..
    semoga maju jaya... :)

  9. Anonymous // February 17, 2008 at 12:43 AM  
    This comment has been removed by the author.

Post a Comment

1. Sila komen secara berhemah.
2. Sila tinggalkan nama berserta alamat url anda.
3. Komen yang mempunyai unsur-unsur spam akan dipadam.
4. Digalakkan anda meninggalkan url dan nama berbanding login blogger.

fly.co.uk cheap flights from the uk to the whole world
Flights to Colombo Cologne Flights
Cheap Flights to Frankfurt Cheap Flight