Kena Tag Ngan Angriani...

Posted by GameMaster | 2/07/2008 | 0 comments »
Page ini telah dilawat sebanyak:



Salam,, hari ni saya nak beritahu la serba sedikit tentang diri saya. Saya di tag oleh blogger angriani.. Dan tag tersebut nak 8 je perkara tentang diri yang kena tag.. 8 je tak boleh lebih yee..

The Rules:
1. Link to your tagger and post these rules.
2. List eight (8) random facts about yourself.
3. Tag eight people at the end of this post and list their names.
4. Let them know they’ve been tagged by leaving them a comment on their blogs.


1. Anak pertama dari empat adik beradik..
2. Di lahirkan di hospital besar Melaka.
3. Masih study dalam jurusan Diploma Multimedia Application..
4. Makanan Favourite- masakan emak saya..
5. Kurang bercakap.. Tapi kalau jumpa kawan mulut mesti bising.
6. Tak reti nak berenang.
7. Minat filem berkisarkan tentang sci-fiction..
8. Seorang Peminat Anime.. Macam-macam anime saya suka tengok.
9. Peminat Kelab Fulham Fc.. (terlebih satu pulak)

P/S: Ni nak tag 8 lagi ni.. apistatik, cendawan, hidupmatiarsenal, rijanfe, pakngah, kelat, firdauspenang, sorensen,

0 comments

Post a Comment

1. Sila komen secara berhemah.
2. Sila tinggalkan nama berserta alamat url anda.
3. Komen yang mempunyai unsur-unsur spam akan dipadam.
4. Digalakkan anda meninggalkan url dan nama berbanding login blogger.

fly.co.uk cheap flights from the uk to the whole world
Flights to Colombo Cologne Flights
Cheap Flights to Frankfurt Cheap Flight