Iklan...

Posted by GameMaster | 3/02/2008 | 1 comments »
Page ini telah dilawat sebanyak:



Salam.. jika anda masuk ke blog saya atau blog rakan-rakan yang lain yang memasang iklan nuffnang. Pasti anda nampak iklan mudah.com.my.. Apa yang disediakan iklan ini.. Tadi saya ada masuk ke laman web ini untuk mengetahui apa yang ada didalamnya.. Mudah.com.my ni sebenarnya seperti laman pengiklanan seperti lelong.com.my dimana ia menjual produk dari orang ramai..

Kelebihan seperti membeli dan menjual produk atau barangan disediakan disini. Malah pencarian barangan yang baru dan terpakai boleh didapati diseluruh tempat mengikut negeri anda.. Anda juga boleh meletakkan produk atau perkhidmatan anda disini dan mulakan perniagaan anda..

P/S: Untuk gambaran yang lebih jelas sila klik pada iklan kat blog saya ataupun klik kat sini: mudah.com.my

1 comments

  1. Idham // March 3, 2008 at 9:54 PM  

    emm memang ia memudahkan..tapi saya slalu gi kat lelong.com.my saya tak tau mana better..gd info
    cabai Burung

Post a Comment

1. Sila komen secara berhemah.
2. Sila tinggalkan nama berserta alamat url anda.
3. Komen yang mempunyai unsur-unsur spam akan dipadam.
4. Digalakkan anda meninggalkan url dan nama berbanding login blogger.

fly.co.uk cheap flights from the uk to the whole world
Flights to Colombo Cologne Flights
Cheap Flights to Frankfurt Cheap Flight