Kabel Duit

Posted by GameMaster | 4/08/2008 | 2 comments »
Page ini telah dilawat sebanyak:



Salam semua, pasti anda semua ingin tahu bagaimana hendak mendapat pendapatan melalui blog. Dunia blog pada masa kini kian berkembang dan dikatakan Malaysia merupakan penduduk yang ramai mencipta blog. Blog dicipta untuk menceritakan tentang peribadi, pendapat, pandangan dan macam-macam lagi. Jadi kini dunia blog juga telah digunakan sebagai tapak untuk mempromosi perniagaan seperti ebook, software dan macam-macam lagi. Jadi hari ni saya nak bercerita tentang blog rakan saya dari blog kabel duit.

Blog ini dikarang oleh saudara Anuar yang merupakan masih lagi seorang pelajar. Dahulu kalau tak silap, beliau ada menerbitkan ebook bagaimana pelajar buat RM1xxx dalam masa 18 hari. Beliau telah mengaplikasikan kesemua perkara itu dalam blog beliau.. Sebaik sahaja anda memasuki ke blog saudara anuar, Anda akan dapat lihat pelbagai produk-produk seperti ebook untuk dijual, software, dan beliau juga menyediakan tapak iklan untuk disewa. tetapi bukan itu sahaja, blog beliau kadang-kala menceritakan tentang perkara seperti isu semasa disamping memberikan tips dan info mengenai gadget yang terbaru dipasaran. Jika anda perasan juga, blog beliau menggunakan paparan skrin putih bagi memudahkan pembaca untuk membaca.. Kalau ikut web korporat, putih adalah warna asas dalam mencipta web korporat.

Cadangan saya kepada beliau, kalau ada theme yang lebih menarik, sila gunakan theme yang lebih berbentuk professional. Lagi satu kenapa tak buang simbol blogger kat atas header tu..

Link untuk ke blog ini: Kabelduit

P/S: Blog saudara anuar ni semuanya pasal duit.. hehehe. Apa-apa pun saya selalu singgah kat blog ni.. Anda pula mai la join, masuk tengok..

2 comments

  1. Mak Su // April 9, 2008 at 11:17 AM  

    nak jugak mencuba, tapi kureng berani, sbb mungkin hrpn terlalu tinggi, takut tak berhasil. tp kalau ada masa akan melawat ke sana, Insyallah

  2. Unknown // April 9, 2008 at 11:47 AM  

    Nice post, simbol Blogger tidak dibuang supaya para pembaca boleh buat blog walking :)

Post a Comment

1. Sila komen secara berhemah.
2. Sila tinggalkan nama berserta alamat url anda.
3. Komen yang mempunyai unsur-unsur spam akan dipadam.
4. Digalakkan anda meninggalkan url dan nama berbanding login blogger.

fly.co.uk cheap flights from the uk to the whole world
Flights to Colombo Cologne Flights
Cheap Flights to Frankfurt Cheap Flight