Salasilah Keluarga

Posted by GameMaster | 1/25/2009 | 4 comments »
Page ini telah dilawat sebanyak:



Salam.. Lama blog ni tak diisi dengan content dari saya sendiri.. Sibuk sikit semejak dua menjak ni.. Ok.. Hari ni saya nak buat satu topik perbincangan.. Jom kita bincangkan.. Soalannya.. :.

Betul ke kalau dalam keluarga anda, jika yang lahir diatasnya perempuan, dan diikuti perempuan kemudian lelaki.. Perangai anak lelaki tersebut akan dipengaruhi oleh anak perempuan yang dilahirkan dahulu..

Dan jika keluarga anda, jika yang lahir diatas adalah lelaki, diikuti lelaki dan kemudian perempuan.. Anak perempuan tersebut akan mengikut perangai abang-abangnya yang lebih sifat kelakian.. Betul ke.. jom bincangkan..

4 comments

  1. Idalara // January 25, 2009 at 8:57 PM  

    Rasanya tk kot..sbb atas idalara empat2 lelaki..tapi idalara tetap jd dara pingitan..malah pandai segala2nya..masak mengemas..langsung tak jd tomboy atau lasak mcm abg2...

  2. Anonymous // January 25, 2009 at 9:33 PM  

    Ceewah.. :D

  3. Sulela // January 25, 2009 at 9:36 PM  

    Takkan jadi camtu. Di atas saya seorang kakak, lepas tu saya dan lepas tu adik lelaki pulak. Dan adik lelaki saya tu tetap lelaki sejati. Takde lemah-lembut pun...hehehe.

  4. lizz // January 26, 2009 at 4:23 PM  

    mungkin jugak. sbb adik bradik aku semue laki. aku bukan tomboy. pakai smue macam gurl,tp perangai aku n gaye ckp malah care duduk macam laki. wahahhaa!

Post a Comment

1. Sila komen secara berhemah.
2. Sila tinggalkan nama berserta alamat url anda.
3. Komen yang mempunyai unsur-unsur spam akan dipadam.
4. Digalakkan anda meninggalkan url dan nama berbanding login blogger.

fly.co.uk cheap flights from the uk to the whole world
Flights to Colombo Cologne Flights
Cheap Flights to Frankfurt Cheap Flight