Sepah Juara Raja Lawak Musim Ketiga

Posted by GameMaster | 3/07/2009 | 2 comments »
Page ini telah dilawat sebanyak:



PETALING JAYA, 7 MAC 2009: Kumpulan trio Sepah dinobatkan sebagai juara Raja Lawak 3 sekali gus mengetepikan 2 saingan mereka, Jihan dan Amir, dalam peringkat akhir yang berlangsung di Dewan Sivik, Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ), di sini, malam tadi.


Sepah yang dianggotai 3 anak jejaka dari Johor - Shahmira Muhamad, 25 (Shuib), Mohd Nadzri Zainal Abidin (Jep, 24), 24, dan Mohd Noor Murad (Mamat, 24) - mendahului dengan markah 48.12 peratus undian khidmat pesanan ringkas (SMS) penonton rancangan popular itu.


Mereka membawa pulang sebuah kereta Citroen Picasso, wang tunai bernilai RM20,000, produk elektrik dan trofi sumbangan Astro.

Peserta wanita tunggal, Nuur Jihan Musa, memenangi tempat kedua dengan undian SMS sebenyak 30.82 peratus. Jihan membawa pulang sebuah motosikal jenama Naza Blade 250R, wang tunai RM14,000, produk elektrik dan trofi.


Peserta yang sinonim dengan tagline I'm Sorry, Amir, bagaimanapun terpaksa berpuas hati dengan kedudukan di tempat ketiga dengan undian SMS sebanyak 21.07 peratus. Anak jati Kelantan itu memenangi wang tunai bernilai RM8,000, barangan elektrik serta trofi.

Mengulas kejayaan mereka, anggota Sepah berkata, mereka tidak pernah memikirkan sangat soal mahu menjadi juara kerana bagi mereka, mutu persembahan pada setiap minggu adalah lebih penting. Lagi



Sumber: Murai

2 comments

  1. Unknown // March 12, 2009 at 11:47 AM  

    camne la sepah share citroen picasso tu eh..

    lalala~~~

    tp jihan untung gak. rm14k sowang. sepah dpt rm20k, kena bahagi 3. hehe..

  2. Anonymous // March 12, 2009 at 1:46 PM  

    Keputusan paling adil dan telus.. Jual semua hadiah yang diorang dapat.. lepas tu bahagi 3..

Post a Comment

1. Sila komen secara berhemah.
2. Sila tinggalkan nama berserta alamat url anda.
3. Komen yang mempunyai unsur-unsur spam akan dipadam.
4. Digalakkan anda meninggalkan url dan nama berbanding login blogger.

fly.co.uk cheap flights from the uk to the whole world
Flights to Colombo Cologne Flights
Cheap Flights to Frankfurt Cheap Flight