Download Untuk Handphone Anda

Posted by GameMaster | 5/09/2008 | 2 comments »
Page ini telah dilawat sebanyak:



Salam, hari ni saya nak berkongsi dengan anda tentang mendownload software, music, game, video, theme untuk handphone anda secara percuma.. Saya akan membawa anda ke laman web dimana terdapat beribu-ribu fail untuk dimuat turunkan ke handphone anda..

1. Mobile9

Mobile9 merupakan laman web untuk semua jenis handphone yang lama hingga terkini.. Laman ini tidak memerlukan pendaftaran.. Anda hanya pilih jenis handphone anda dan download.. Saya telah menggunakan laman web ini sebagai menjadikan handphone saya menjadi menarik dan bergaya dengan theme, game, ringtone dan macam lagi..

Lawati sekarang di Mobile9

2. Zedge..

Zedge juga merupakan laman web untuk handphone yang sesuai.. Laman web ini agak menarik kerana anda sendiri boleh mencipta ringtone, theme, video untuk kegunaan sendiri atau dikongsi bersama member yang lain.. Laman web ini memerlukan pendaftaran sebagai untuk menjadi member.

Lawati sekarang di zedge

P/S: Mari mendownload..

2 comments

  1. kuIna // May 10, 2008 at 9:47 AM  

    ada virus tak?

  2. GameMaster // May 10, 2008 at 10:47 AM  

    Tak berani saya nak letak link virus kat sini.. Semua ok..

Post a Comment

1. Sila komen secara berhemah.
2. Sila tinggalkan nama berserta alamat url anda.
3. Komen yang mempunyai unsur-unsur spam akan dipadam.
4. Digalakkan anda meninggalkan url dan nama berbanding login blogger.

fly.co.uk cheap flights from the uk to the whole world
Flights to Colombo Cologne Flights
Cheap Flights to Frankfurt Cheap Flight