Ruang Iklan Untuk Disewa..

Posted by GameMaster | 5/11/2008 | 9 comments »
Page ini telah dilawat sebanyak:


Salam, saya telah menyediakan beberapa ruang iklan untuk disewa kepada anda yang mempunyai produk, mempromosi laman web, dan apa2 yang boleh dipaparkan disini sebagai pengiklanan..

Anda mempunyai produk untuk diiklankan.. Saya sedia membantu anda dari segi pengiklanan diblog ini untuk anda.. Ruang iklan yang saya sediakan adalah bersaiz button atau kalau ikut diameter, saiznya adalah 125x125 px

Syarat-Syarat untuk memohon ruang iklan..

1. Iklan anda tidak mempunyai unsur lucah atau bahan yang boleh menggangu kententeraman pembaca.
2. Tidak dibenarkan memberi link yang membawa pelawat kepada alamat seperti laman lucah atau virus..


Cara-cara memohon

1. Pastikan anda mempunyai bahan untuk diiklankan..  
2. Berikan imej produk atau promosi untuk diiklankan beserta dengan alamat website anda..

3.Digalakkan memberi saiz 125x125 bagi memudahkan proses meletakkan iklan.. 
4.Dan berikan juga link anda.. (format imej yang dibenarkan seperti gif, jpeg, png)  
5. Hantarkan maklumat tersebut ke alamat email berikut.. kurama87@gmail.com..

Apakah Kebaikkan iklankan produk anda disini..

1. Kebanyakkan pelawat blog ini dari Malaysia..
2. Kebanyakkan Pembaca biasanya friendly..
3. Kebanyakkan pembaca adalah golongan orang yang bekerja..

Harga iklan untuk ditempah selama sebulan adalah RM 10.. Maklumat lanjut hantar email. Tq

9 comments

  1. Mak Su // May 12, 2008 at 3:07 PM  

    saya tak de apa2 nak dipromosikan plaks.

  2. GameMaster // May 12, 2008 at 8:46 PM  

    Takpe maksu.. kalau ada benda nak promosi sila je hantar email kat saya sementara kosong nihh

  3. Ahmad Syarif // June 8, 2008 at 2:54 PM  

    saya berminat untuk meletakkan iklan..

    http://teknikpc.blogspot.com

  4. Anonymous // July 31, 2008 at 1:35 PM  

    bukan nak iklan, tapi nak buat macam awak buat, macam mane nak buat lagu ni? he he he

  5. Anonymous // July 31, 2008 at 4:34 PM  

    Lagu yang mana satu.. Lagu yang kat post tu ke..

  6. Janggut // November 3, 2008 at 2:58 AM  

    aku minat nak iklan.sila sms aku ke -0176689125 nanti aku call semula

  7. Anonymous // November 3, 2008 at 12:44 PM  

    sila hantarkan email untuk memudahkan proses pertanyaan.. :D

  8. dini // March 29, 2009 at 11:18 PM  

    saya minat nak iklan brg saya ada ruang lagi ke?
    http://kedailelaki.blogspot.com

  9. GM // March 30, 2009 at 3:59 AM  

    sila hantarkan email untuk memudahkan proses pertanyaan.. :D

Post a Comment

1. Sila komen secara berhemah.
2. Sila tinggalkan nama berserta alamat url anda.
3. Komen yang mempunyai unsur-unsur spam akan dipadam.
4. Digalakkan anda meninggalkan url dan nama berbanding login blogger.

fly.co.uk cheap flights from the uk to the whole world
Flights to Colombo Cologne Flights
Cheap Flights to Frankfurt Cheap Flight