Payment Dari Matched.co.uk

Posted by GameMaster | 10/21/2008 | 6 comments »
Page ini telah dilawat sebanyak:



Salam.. Hari ni saya nak berkongsi dengan member-meber semua.. Hari ni masa saya buka email saya dapat email dari matched.co.uk.. Tak sangka pula saya bila diorang bagitahu diaorang dah sent payment kat akaun paypal saya.. Rezeki.. Ada orang dulu-dulu kata, kalau berbudi pada tanah, tanah tersebut akan memberikan kita pulangan.. Macam internet juga, Pandai guna internet pandai lah kita dapat hasilnya..

Bagi sesiapa yang belum lagi register, anda boleh melakukannya disini

6 comments

  1. Adry // October 21, 2008 at 10:49 PM  

    waa bestnya... saya tak pernah dapat sebarang income dari internet...

    Adry @ http://www.adrysabry.com

  2. Anonymous // October 21, 2008 at 10:56 PM  

    Semua oran boleh dapat duit dari internet ni.. Asalkan cari yang boleh dipercayai.. Mula dengan perlahan-lahan dulu.. :D

  3. Anonymous // October 22, 2008 at 1:25 PM  

    emmmm... ni caranya cam nuffnang ke

  4. Anonymous // October 22, 2008 at 1:31 PM  

    Nuffnang lain skit.. Ni advertiser yang pilih nak letak iklan..

  5. shafarina // October 22, 2008 at 4:38 PM  

    rezeki :)

    alhamdulillah

  6. Anonymous // October 22, 2008 at 8:47 PM  

    Rezeki.. :D

Post a Comment

1. Sila komen secara berhemah.
2. Sila tinggalkan nama berserta alamat url anda.
3. Komen yang mempunyai unsur-unsur spam akan dipadam.
4. Digalakkan anda meninggalkan url dan nama berbanding login blogger.

fly.co.uk cheap flights from the uk to the whole world
Flights to Colombo Cologne Flights
Cheap Flights to Frankfurt Cheap Flight