Dark Brown Templates

Posted by GameMaster | 12/09/2008 | 0 comments »
Page ini telah dilawat sebanyak:



Salam.. Hari ni saya nak kongsikan dengan anda semua khususnya pengguna blogspot.. Saya ada mencipta templates untuk blogger yang diubahsuai codingya dari template asal dari minima white.. Jadi template ni dah lama saya guna pakaikan.. Jadi jika anda berminat untuk mendownloadnya anda boleh mendownloadnya.. Biasa-biasa je theme ni.. :D Saya ada submit kat btemplates..

Download Link: Dark Brown
Demo Link: Variety Animanga

Untuk pengetahuan anda juga, Blog anime ini adalah kelolaan saya juga.. :D kira ada banyak juga blog ni.. Cuma kat blog anime ni dah lama guna, banyak tukar latar belakang dan sedikit penambahan..:D

Mungkin lepas habis kolej nanti sambung balik cipta templates.. :D

0 comments

Post a Comment

1. Sila komen secara berhemah.
2. Sila tinggalkan nama berserta alamat url anda.
3. Komen yang mempunyai unsur-unsur spam akan dipadam.
4. Digalakkan anda meninggalkan url dan nama berbanding login blogger.

fly.co.uk cheap flights from the uk to the whole world
Flights to Colombo Cologne Flights
Cheap Flights to Frankfurt Cheap Flight