Jodoh masih panjang

Posted by GameMaster | 12/16/2008 | 0 comments »
Page ini telah dilawat sebanyak:



JODOH jurulatih B. Sathianathan bersama skuad bola sepak kebangsaan nampaknya masih lagi panjang.

Semalam, Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) bersetuju untuk melanjutkan kontrak Sathia tetapi dengan syarat tidak melebihi setahun.

Sebelum ini, khabar angin bertiup kencang mengatakan kontrak bekas jurulatih skuad bawah 23 itu yang akan tamat hujung bulan ini tidak akan disambung gara-gara prestasi hambar skuad negara pada Kejohanan Piala Suzuki Persekutuan Bola Sepak Asean (AFF) baru-baru ini.

Namun, setelah Jawatankuasa Pasukan Kebangsaan yang dipengerusikan Presiden FAM, Sultan Ahmad Shah mendengar sendiri laporan daripada pengurus pasukan negara, Datuk Soh Chin Aun, FAM akhirnya bersetuju untuk memberi satu lagi peluang kepada Sathia membuktikan keupayaannya.

Begitupun, Timbalan Presiden FAM, Khairy Jamaluddin memberitahu bahawa tempoh kontrak Sathia akan dinilai berdasarkan syarat-syarat yang ditetapkan oleh FAM iaitu melihat kedudukan negara dalam ranking dunia dan juga prestasi pada pusingan Kelayakan Piala Asia yang bermula Januari sehingga November tahun hadapan.

"Setelah Jawatankuasa Pasukan Kebangsaan yang diketuai Tuanku Presiden mendengar laporan daripada Datuk Soh Chin Aun, FAM bersetuju untuk melanjutkan kontrak Sathianathan secara bersyarat," kata Khairy pada sidang media di Wisma FAM semalam.

Lagi berita Di Sini

0 comments

Post a Comment

1. Sila komen secara berhemah.
2. Sila tinggalkan nama berserta alamat url anda.
3. Komen yang mempunyai unsur-unsur spam akan dipadam.
4. Digalakkan anda meninggalkan url dan nama berbanding login blogger.

fly.co.uk cheap flights from the uk to the whole world
Flights to Colombo Cologne Flights
Cheap Flights to Frankfurt Cheap Flight