Perpindahan Blog Anime Ke Wordress

Posted by GameMaster | 1/13/2009 | 3 comments »
Page ini telah dilawat sebanyak:



Salam... Jika ada diantara anda yang selalu memasuki blog anime saya.. Dukacitanya blog tersebut telah diblock oleh google pagi ini kerana melanggar peraturan.. Peraturan apa pun saya tak tahu.. Dia kata buat double posting yang sama.. Tu je salah dia.. Tanpa membuang masa nak request blog tu balik.. Saya telah pun membeli hosting pada hari ini..

Kini blog saya telah selamat berpindah ke laman baru yang menggunakan hosting sendiri.. Ini merupakan hosting ke 2 saya..

Jom lawat blog baru.. :D

Your Animanga Online

3 comments

  1. Adry // January 14, 2009 at 7:43 AM  

    ada jugak hikmahnya.. kalau tak awak tak beli domain.. hehehe

  2. Anonymous // January 14, 2009 at 10:31 AM  

    Sebenarnya rancangan tu dah memang ada lama dah.. Termasuk la blog nih.. Kalau apa2 jadi memang terus pakai wordpress.. :D

  3. Anonymous // March 12, 2009 at 5:45 PM  

    [...] Cubiex.com - Malaysia Affordable Domain & Web Hosting menawarkan pelbagai pakej web hosting mampu milik dan premium kepada individu serta syarikat [...]

Post a Comment

1. Sila komen secara berhemah.
2. Sila tinggalkan nama berserta alamat url anda.
3. Komen yang mempunyai unsur-unsur spam akan dipadam.
4. Digalakkan anda meninggalkan url dan nama berbanding login blogger.

fly.co.uk cheap flights from the uk to the whole world
Flights to Colombo Cologne Flights
Cheap Flights to Frankfurt Cheap Flight