Masalah Internet

Posted by GameMaster | 3/12/2009 | 2 comments »
Page ini telah dilawat sebanyak:



Salam.. Setelah 3 hari ditempat saya yang mengalami masalah connection dengan streamyx.. Hari ni saya dapat beroperasi semula dalam menulis blog. Sebelum ini saya menghadapi kesukaran untuk melayari laman web seperti google, gmail, adsense dan lain-lain termasuk juga laman blog saya yang lain.

Pada petang semalam saya ada menghubungi Telekom Center dan mereka mengatakan memang berlaku gangguan internet di tempat saya.. Dan saya mencubanya dalam pukul 11 malam tadi dan ianya telah beroperasi dengan semula.

2 comments

  1. Unknown // March 12, 2009 at 11:44 AM  

    dah pulih, kire ok la tu..

    ari tu kat area cni pon ade connection problem gak ari tu. erm, bulan lepas kot..

    p/s: tp bukan streamyx la.. xD

  2. Anonymous // March 12, 2009 at 1:50 PM  

    dengar cerita kat streamyx.com.my minggu depan areal KL kena pulak

Post a Comment

1. Sila komen secara berhemah.
2. Sila tinggalkan nama berserta alamat url anda.
3. Komen yang mempunyai unsur-unsur spam akan dipadam.
4. Digalakkan anda meninggalkan url dan nama berbanding login blogger.

fly.co.uk cheap flights from the uk to the whole world
Flights to Colombo Cologne Flights
Cheap Flights to Frankfurt Cheap Flight