Mengenali Penulis Kabelduitonline.com

Posted by GameMaster | 5/10/2009 | 0 comments »
Page ini telah dilawat sebanyak:



Salam. Hari ni saya nak buat review mengenai satu blog yang mungkin dapat membantu anda yang gemar menggunakan internet untuk mencari duit melalui internet. Memang tidak dinafikan yang beliau memang mahir membuat duit melalui internet.

Jika sebelum ini saya pernah menulis posting mengenai beliau pada posting yang terdahulu. Kali ini beliau muncul kembali dengan domain yang baru walaupun masih lagi menggunakan platform yang lama. Beliau yang sering menggunakan nama samaran seperti yakuza666, newacx, dan russia agent ketika berurusan diinternet.

Beliau yang pernah menerbitkan ebook raja bidvertiser pada tahun 2008 dan sambutan terhadap ebook tersebut sangat memberangsangkan.

Jika dapat dilihat dari gaya penulisan blog beliau, ramai yang menyangka blog ini ditulis oleh orang yang sudah berkerja walhal penulis masih lagi seorang penuntut diinstitus pengajian.

Jadi kepada yang baru nak mengenali penulis ebook rajabidvertiser ini. Anda bolehlah melayari blog beliau dan anda juga boleh meminta tips-tips dari beliau bagaimana hendak menjana pendapatan melalui internet seperti ebay, affiliates sebab penulis seorang yang pakar tentang perkara ini.

0 comments

Post a Comment

1. Sila komen secara berhemah.
2. Sila tinggalkan nama berserta alamat url anda.
3. Komen yang mempunyai unsur-unsur spam akan dipadam.
4. Digalakkan anda meninggalkan url dan nama berbanding login blogger.

fly.co.uk cheap flights from the uk to the whole world
Flights to Colombo Cologne Flights
Cheap Flights to Frankfurt Cheap Flight