Membina Jenama Anda Di Internet

Posted by GameMaster | 2/07/2009 | 0 comments »
Page ini telah dilawat sebanyak:



Salam. Hari ni saya akan berkongsikan apa itu membina jenama anda di internet.. Memang ramai yang kita tahu, mereka telah menggunakan dunia blog sebagai tempat untuk menjalankan perniagaan.. Disitu juga mereka telah membina sebuah nama untuk produk mereka tersebut.. Dan pastinya ianya menggunakan laman web/blog.

Jadi, kini ramai generasi muda-mudi telah menggunakan blog sebagai satu tempat untuk mereka mencari rakan dan pelbagai lagi. Penggunaan nama domain yang sesuai juga turut akan membantu anda membina jenama anda diinternet.. Jika nama domain yang anda inginkan telah digunakan.. Carilah nama domain yang sesuai bagi membina jenama anda..

Digalakkan menggunakan nama sendiri jika anda seperti ilhamilham.com ke abuali.net ke.. Ianya lebih komersial digunakan kerana ianya menggunakan nama anda.. Kenapa saya tak menggunakan nama sendiri untuk blog ni.. Saya sebenarnya menggunakan nama hakzin ni sempena nama syarikat kecil-kecilan saya.. Terdapat juga brand-brand lain yang saya telah cipta antaranya ialah.

1. Friendkorner (Forum Friendkorner terpaksa di jenamakan semula kerana mengalami masalah. Tetapi ianya tidak mengambil masa yang lama.)
2. Variety-Animanga

0 comments

Post a Comment

1. Sila komen secara berhemah.
2. Sila tinggalkan nama berserta alamat url anda.
3. Komen yang mempunyai unsur-unsur spam akan dipadam.
4. Digalakkan anda meninggalkan url dan nama berbanding login blogger.

fly.co.uk cheap flights from the uk to the whole world
Flights to Colombo Cologne Flights
Cheap Flights to Frankfurt Cheap Flight